sobota, 24 kwietnia 2010

Koniec Pierwszego dnia

Pierwszy dzień zmagań na trasach KRAUSE 38. Rajdu Elmot za nami. Wraz z zachodzącym słońcem nad Świdnicą do parku serwisowego na metę zjeżdżali kierowcy. Dzisiejsze ściganie wygrał Tomasz Kuchar przed Michałem Sołowowem i Leszek Kuzajem. Krakowianin miał spore problemy podczas rajdu. Kłopoty, które pewnie nie jednego przyprawiły by o zawał - Kuzajowi na hopie pękło mocowanie kierownicy. Kierowca Skody Fabii S2000 umiejętnie się wyratował jednak stracił trochę czasu. Tak mówił o całej sytuacji:

"Stało to się na hopie, wyobraźcie sobie wrażenia. Nie za bardzo mogłem skręcać i jechałem prosto w mur. Udało mi się rękoma skręcić ten drążek, udało się, odjechałem od muru - o tyle. Nie wiem jak długo stałem na tym oesie, włożyłem sobie tę kierownicę, ale krzywo. To był duży problem, ona była krzywo a reakcje samochodu były prawidłowe, trudno było się odnaleźć gdzie są koła prosto. Na dodatek - moja wina - zapomniałem trochę o treningach fizycznych, biegłem na Michałkowej PKC i złapał mnie skurcz prawej łydki. Nie wiedziałem, czy pojadę dalej. Drugi i trzeci odcinek przejechałem ze skurczem nogi. Na szczęście na trzecim noga była wyprostowana, ale bolało jak cholera. No cóż, zdarza się. Nie my ani nie Skoda wyprodukowaliśmy tę kierownicę, mogę mieć tylko do Włochów pretensje. Tempo na trzecim osie też było frustrujące, nie byłem pewien kierownicy, musiałem ją dopychać i jechałem tak kwadratowo, no i bolała mnie noga. Tyle przygód. Mam nadzieję, że na drugiej pętli będę miał nową kierownicę i nic się nie stanie. Nie życzę nikomu, żeby został bez kierownicy po hopie."

Tego dnia Leszek Kuzaj zapewne nie zaliczy do udanych choć 3 pozycja w generalce do jutrzejszego dnia jest świetnym miejsce do ataku na czołówkę.
Pierwsza dziesiątka z dnia dzisiejszego:

1    Kuchar / Dymurski       38:12.2    +0.0       
2    Sołowow / Baran         38:20.3    +8.1
3    Kuzaj / Parry               38:48.6    +36.4   
4    Frycz / Rathe               39:06.0    +53.8
5    Habaj / Spentany         39:14.6    +1:02.4       
6    Rzeźnik / Mazur           39:34.1    +1:21.9   
7    Butruk / Wilk               40:24.6    +2:12.4   
8    Virnik / Hryniuk           40:49.9    +2:37.7   
9    Bełtowski / Drahan      40:57.3    +2:45.1   
10    Bębenek / Bębenek   40:59.1    +2:46.9  





Z rajdu wycofały się załogi:
139Mańko MateuszRenault ClioRezygnacja
325Maciejewski PiotrFord FiestaRezygnacja
538Antonow MariuszOpel AstraWypadek   
Pozdro BRon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz