"Stało to się na hopie, wyobraźcie sobie wrażenia. Nie za bardzo mogłem skręcać i jechałem prosto w mur. Udało mi się rękoma skręcić ten drążek, udało się, odjechałem od muru - o tyle. Nie wiem jak długo stałem na tym oesie, włożyłem sobie tę kierownicę, ale krzywo. To był duży problem, ona była krzywo a reakcje samochodu były prawidłowe, trudno było się odnaleźć gdzie są koła prosto. Na dodatek - moja wina - zapomniałem trochę o treningach fizycznych, biegłem na Michałkowej PKC i złapał mnie skurcz prawej łydki. Nie wiedziałem, czy pojadę dalej. Drugi i trzeci odcinek przejechałem ze skurczem nogi. Na szczęście na trzecim noga była wyprostowana, ale bolało jak cholera. No cóż, zdarza się. Nie my ani nie Skoda wyprodukowaliśmy tę kierownicę, mogę mieć tylko do Włochów pretensje. Tempo na trzecim osie też było frustrujące, nie byłem pewien kierownicy, musiałem ją dopychać i jechałem tak kwadratowo, no i bolała mnie noga. Tyle przygód. Mam nadzieję, że na drugiej pętli będę miał nową kierownicę i nic się nie stanie. Nie życzę nikomu, żeby został bez kierownicy po hopie."
Pierwsza dziesiątka z dnia dzisiejszego:
1 Kuchar / Dymurski 38:12.2 +0.0
2 Sołowow / Baran 38:20.3 +8.1
3 Kuzaj / Parry 38:48.6 +36.4
4 Frycz / Rathe 39:06.0 +53.8
5 Habaj / Spentany 39:14.6 +1:02.4
6 Rzeźnik / Mazur 39:34.1 +1:21.9
7 Butruk / Wilk 40:24.6 +2:12.4
8 Virnik / Hryniuk 40:49.9 +2:37.7
9 Bełtowski / Drahan 40:57.3 +2:45.1
10 Bębenek / Bębenek 40:59.1 +2:46.9
Z rajdu wycofały się załogi:
1 | 39 | Mańko Mateusz | Renault Clio | Rezygnacja | |||
3 | 25 | Maciejewski Piotr | Ford Fiesta | Rezygnacja | |||
5 | 38 | Antonow Mariusz | Opel Astra | Wypadek |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz