niedziela, 25 kwietnia 2010

1. Runda RSMP za nami. Zakończył się KRAUSE 38. Rajd Elmot

Wrocławski wojownik Tomek Kuchar wraz ze swoim pilotem Danielem Dymurskim w samochodzie Peugeot 207 Super 2000 prowadzili przez cały rajd i tego prowadzenia nie oddali do końca rajdu. Dla reszty stawki byli jak Struś Pędziwiatr który przez całą kreskówkę ucieka przed chcącym go złapać Kojotem. Stawka kombinowała z ustawianiami samochodu jak i z oponami jednak na nic to się zdało. Drugi na mecie Michał Sołowow stracił do lidera 58.0 sekund (czas Kuchara to 1:20:03.5). Zarówno kierowca Forda Fiesty w specyfikacji S2000 jak i trzeci na mecie Leszek Kuzaj w Fabii S2000 "uczą się" nowych samochodów i bardzo możliwe, że w przyszłych rundach RSMP rozkręcą się i pokażą pazury. Dla mnie najlepszym kierowcą, a w zasadzie najlepszymi kierowcami KRAUSE 38. Rajdu Elmot byli Kajetan Kajetanowicz i Sebastian Frycz. Kajto, który przez cały rajd gonił czołówkę po złapanym kapciu na pierwszym odcinku z 46 pozycji zameldował się na mecie na 7 miejscu. Drugi kierowca zasługujący na wielkie brawa Sebastian Frycz. Po rocznej przerwie pokazał swój talent i rajd ukończył tuż za samochodami S2000 - na 4. lokacie. Frycz jechał "w teorii" słabszym samochodem specyfikacji N-Mitsubishi Evo IX. Michał Bębenek wygrał klasę R dojeżdżając na metę na 9 miejscu. Zespoły wracają do swoich baz by tam zbroić się na kolejną 2. rundę RSMP Lotos Baltic Cup rozgrywany na szutrowych drogach Szwajcarii Kaszubskiej w dniach 14-16.05.2010.

Podsumowanie, komentarze i analiza KRAUSE 38. Rajdu Elmot w audycji 12Cylindrów w przyszłą niedziele o godzinie 16.00


pozdro BRon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz