Czeska marka została liderem rynku sprzedaży w roku 2009 po raz trzeci, wcześniej ten sukces osiągnęła w roku 2005 i 2006. Według badań Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR za 2009 rok sprzedaż samochodów marki Skoda wyniosła 37 944 sztuk. Oznacza to wzrost sprzedaży o 15,38% w porównaniu do roku 2008, w którym Czesi sprzedali w naszym kraju 32 887 sztuk. Skoda jako jedyna marka przekroczyła 10% próg udziału w rynku sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce. W tym roku procentowy udział skody w rynku nowych samochodów osobowych wyniósł 11,86%. Procentowy rozkład sprzedaży najchętniej kupowanych modeli wygląda następująco:
Octavia – 38,2%,
Fabia – 36,8%,
Fabia – 36,8%,
Octavia Tour – 11,7%,
Roomster – 6,8%,
Superb – 5,4%,
Yeti – 1,1%.
I nasuwa się pytanie: Gdzie ten kryzys? ;)
Pozdrawiam BRon.
Yeti – 1,1%.
I nasuwa się pytanie: Gdzie ten kryzys? ;)
Pozdrawiam BRon.
źródło: Informacja prasowa producenta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz