czwartek, 26 listopada 2009

skoda vs bmw

Na allegro ukazało się ciekawe ogłoszenie. Tym razem nie rzuca się w oczy tragicznym stanem , unikatowością auta czy jego kosmiczną ceną ale świetnym opisem. Oto przykład w jaki sposób możemy sprawic by nasza oferta sprzedaży popularnego nierzucającego się w oczy samochodu zaliczyła ponad 21tyś wyświetleń.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10563554

na jednym z forum motoryzacyjnych ukazała się odpowiedź posiadacza BMW, chyba jeszcze lepsza...

"Hej człowieku co to jest,
zwykła skoda jeden sześć,
obczaj moją czarną fure,
wyrwę na nią twą maniure.
Że benzyna ? Mało pali ?
U mnie gazik zdrowo smali !
Trochę śmierdnie, strzeli, huknie
Ale pędzi przeokrutnie.
Ćwiary pewnie Ci wstawiali,
tylko szpachli mało dali,
moja z niemiec kozak fura
dziadek jeździł, full kultura.
75 masz kucy ? moje be-em Cie nauczy
85 i w gazie, spójrz w lusterko i na razie
Twoje pasą się na łące
moje zdrowe, szlające.
Masz poduchę, ja mam dwie
masz hak z tyłu, a ja nie
Moja fura jest sportowa
A z tym hakiem to sie chowaj
I oponki masz zimowe,
Moje letnie, też jak nowe
Świeżo bieżnik przyklejony
Łykne Cie ziom z każdej strony
Kolor zieleń ? Nie czereśnia ?
To już w ogóle inna pieśnia
Jakby sraczka, trochę beż
Kolor masz do dupy też
Za to u mnie, 3 odcienie
w słońcu widać jak się mienie
nie nie bita, to refleksy
w końcu dziadek, neue, Niemcy...
I że z żalem ją sprzedajesz?
I że łzy, kolacje dajesz ?
Ja jak moją sprzedawałem, ani trochę nie płakałem
Zona kciuki swe ściskała, by chłodnica wytrzymała.
Chcesz ziom jeździć odjazdowo
kup se beme odlotową
Przekręć kluczyć wciśnij gaz
Hej spokojnie, jeszcze raz
To nie emka, delikatnie,
Jedyneczka, bardzo ładnie
Tak ma zgrzytać to normalne
Nie ma bemki idealnej
Skodą jeździsz na zakupy,
Bemką wozisz się na dupy."
 

.... może doczekamy poezji motoryzacyjnej do interpretacji na egzaminie maturalnym;)

Pozdrawiam Tomek,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz