piątek, 5 sierpnia 2011

Przewaga na Nürburgringu

Seria wyścigowa SEAT Leon Supercopa powraca na niemiecki tor Nürburgring. To już druga tegoroczna wizyta kierowców na słynnym obiekcie, tym razem na jego krótszej wersji. Poprzednie zawody na 20-kilometrowej pętli wygrał Michał Słomian i teraz młody zawodnik chce powtórzyć swój wynik.

Rozpoczynająca się właśnie decydująca faza sezonu rozstrzygnie o tytułach mistrzowskich. Trzeci w punktacji Michał Słomian ma cały czas szansę na zwycięstwo w całym pucharze. Już w najbliższy weekend 5-7 sierpnia 21-latek z Oleśnicy będzie rywalizował z konkurentami na torze Nürburgring w Niemczech. Ostatnia wizyta na tym obiekcie skończyła się dla zawodnika zespołu Damiana Sawickiego bardzo radośnie, zdecydowanym zwycięstwem w czerwcowych zawodach podczas 24-godzinnego maratonu. Michał liczy, że uda się powtórzyć wynik także i teraz.

Zawody SEAT Leon Supercopa ponownie będą towarzyszyły serii DTM. Pętla toru, po której będą się ścigać zawodnicy w tej wersji to 3,629 km. Weekend tradycyjnie rozpocznie się w piątek treningiem, potem odbędą się kwalifikacje (sobota godz. 8:40) i dwa wyścigi – w sobotę (godz. 16:20) i niedzielę (8:45). Polscy kibice mogą śledzić rywalizację na niemieckich kanałach telewizyjnych Sport1 i ntv oraz „na żywo” poprzez stronę internetową SEAT Leon Supercopa:
http://www.seat.de/seat_/motorsport/supercopa2011/berichte/05-07-august-nuerburgring-live.html

Michał Słomian: „Za nami długa, miesięczna przerwa w Supercopie. Powracamy na Nürburgring. Bardzo się cieszę ze startu na tym torze, za każdym razem jak tam jadę pojawia się we mnie wielki uśmiech. Być może tak bardzo polubiłem ten tor przez bezpośrednią obecność przy nim Nordschleife. W tamtym miejscu zawsze panuje magiczna atmosfera i jest to dodatkową motywacją dla kierowców. Po ostatnim starcie na Norisringu miałem dużo przemyśleń co do wydarzeń, które miały miejsce podczas wyścigu i po wyścigu. Mam nadzieję, że teraz już wszystko będzie układać się po mojej myśli i nie będę popełniał błędów, takich jak popełniłem w Norymberdze po wyścigu. Mimo wszystko nie "złamało" mnie to i na Nürburgring jadę oczywiście z zaciętym nastawieniem. Będę walczył o najwyższe lokaty, tym bardziej że wiem że ten tor jest w pewnym sensie moją przewagą i postaram się to wykorzystać. Wszystkich kibiców zapraszam do oglądania wyścigu w niemieckiej telewizji Sport1 i ntv oraz na niemieckiej stronie internetowej Seata.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz